Kantine

Achter de bar?

Wij zoeken steeds vrijwilligers voor de kantine. Maar nu specifiek voor de volgende diensten:

Zaterdagmiddag 13.00 – 17.00 uur

Zaterdagmiddag 17.00 – 19.00 uur

Is dit iets voor jou of wil je graag weten wat dit precies inhoudt, neem gerust contact met ons op.

Ellen Rusch en Yvonne de Weerd

Per email: e.rusch@home.nl.

FAQ: veelgestelde vragen over het nieuwe kassasysteem en de clubcard

Sinds kort hebben wij een nieuw kassa systeem in het Clubhuis, deze wordt geleverd door Le Credit Sportif. Het is een simpel en gebruiksvriendelijk systeem. De ervaring met het nieuwe systeem is positief. Met de introductie van het nieuwe kassa systeem introduceren wij ook de vv ONR Clubcard. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar. De vv ONR Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind).

Afrekenen aan de bar kan op drie manieren:
– Met je gewone PIN-pas;
– Met de ONR Clubcard (met voldoende saldo).
– In de kantine met contanten

Het ‘opladen’ van de ONR Clubcard kan:
– Thuis met iDEAL (minimaal 10 euro): Bij je pas heb je een brief gekregen met hierin uitleg over het registreren en opwaarderen.
– In de kantine met je eigen bank PIN-pas (elk bedrag)

Hoe werkt betalen met de Clubcard?

Voor de administratieve afhandeling heeft vvONR een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Zij zijn leverancier van ons nieuwe kassasysteem in de kantine en beheren de BackOffice van de betaalfunctie van de Clubcard.

De Clubcard is een veelzijdig betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij vv ONR aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt.

Bij een Clubcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Clubcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling, een contant geld betaling of een betaling met een andere Clubcard.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?

Voor je met de ONR Clubcard kan betalen, dien je de ONR Clubcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Je Clubcard is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Hoe kan ik saldo laden op mijn Clubcard?

Dat kan aan de bar in de kantine of via internet (iDEAL). In het eerste geval betaal je met je PIN-pas en wordt het bedrag direct op je Clubcard gezet. Om je Clubcard via internet op te laden ga je naar www.mijnlcs.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. Met iDEAL moet het op te waarderen bedrag minimaal 10 euro zijn. Je ontvangt wel direct een 5% bonus als je opwaardeert via IDEAL.

Een uitgebreide handleiding “iDEAL opwaarderen” vind je via deze link: https://coach.lecreditsportif.nl/hc/nl/articles/202444285-Clubcard-opwaarderen-via-MijnLCS.

Kan ik met mijn Clubcard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je Clubcard kan alleen bij vv ONR worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de Clubcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur een e-mail naar clubcard@vvonr.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Een mogelijkheid is inloggen op www.mijnlcs.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.

Een tweede mogelijkheid is het installeren van de KNIPP-app via deze link: https://coach.lecreditsportif.nl/hc/nl/articles/115000706966-Inloggen-in-de-KNIP-app.

Middels je smartphone en de QR-code kan je het saldo inzien.

Medewerkers achter de bar in de kantine van ONR kunnen in de kassa je pas-saldo lezen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnlcs.nl kun je onder de menuoptie ‘Instellingen’ en ‘Mijn gegevens’ je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u de benodigde inloggegevens. Indien u geen gegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij ONR, stuur dan een e-mail naar clubcard@vvonr.nl.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je Clubcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnlcs.nl kan je onder de menuoptie ‘Blokkeren’ meteen de desbetreffende clubcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je Clubcard.

Wat moet ik doen indien mijn Clubcard niet werkt?

In dat geval stuur je een email naar clubcard@vvonr.nl.

Hoe kom ik aan een nieuwe of vervangende Clubcard?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij clubcard@vvonr.nl. Een nieuwe pas kost 5 euro. Bij vermissing bedragen de administratiekosten voor een vervangende clubcard 10 euro. Na ontvangst van de nieuwe pas zal deze door de gebruiker zelf moeten worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een Clubcard aanvragen?

Ja dat kan d.m.v. een verzoek per email naar clubcard@vvonr.nl. De aanvraag zal vervolgens door vv ONR worden beoordeeld.

Is er een ONR clubcard voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-Clubcard aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. Voor een team-clubcard betaal je geen 5 euro.

Zijn er kosten verbonden aan de Clubcard?

Nieuwe kaarten kosten € 5,00. Bij vermissing bedragen de administratiekosten voor een vervangende Clubcard € 10,-.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?

Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je clubcard. Wil je het saldo op je clubcard retour ontvangen, stuur dan een e-mail naar clubcard@vvonr.nl met al je gegevens, pasnummer en banknummer. Na inleveren van je clubpas zal het resterende saldo worden teruggestort op een bankrekening

Alle andere vragen

Voor alle andere, Clubcard gerelateerde, vragen stuur je een mailtje naar clubcard@vvonr.nl.